2012. január 26., csütörtök

Macskabarátok minikönyv - Jelenlegi ára: 390 Ft

Eladó a Macskabarátok minikönyv .
Nemrég lakástűz volt a lakásunkban, ezért ilyen a könyv. A port letörölgettem róla, de a könyv a képen látható állapotban van! Nem új, ajándéknak nem jó!! (ezért ennyi az ára) 
Kiszellőzhettem, nincs füst szaga.
A könyvnek csak küllemi baja van, a beljese hibátlan.
A hibák miatt a termékre vonatkozó utólagos reklamációt nem fogadok el!
Több hibás könyvem vásárlása esetén kedvezményt adok a könyvek árából. (a postaköltségből nem, mert azt nem én határozom meg: amennyi a súlya, annyit fizetsz)
Tollal bele van írva pár sor, és hibás. Ezek tudatában licitálj, mert licitet nem törlök!
Kitöltöttem az "Ismerj+" oldalamat!! Kérlek olvasd el, és ha azután van valami kérdésed, tedd fel, szívesen válaszolok. De kérlek olyat ne kérdezz, ami egyértelműen le van oda írva. Azért töltöttem azt ki, hogy a tőlem vásárlók megkapják a megfelelő tájékoztatást. Használd!!!  : )



Jelenlegi ára: 390 Ft

Az aukció vége: 2012-02-15 10:11
. Macskabarátok minikönyv - Jelenlegi ára: 390 Ft