2011. május 18., szerda

Hyosung TE 450 Quad Sport

Hyosung TE 450 Quad Sport:
Eladni a jármű változás miatt Quad Hyosung TE 450 Sport, EZ 11/2008 ca.5484 km (van olyan veszélyes helyzet, szinte minden nap, szép idő esetén). Én vagyok a 2.Besitzer és megvettem a quad egy garanciát, így nem kell az eszköz készlet és a teljes kézikönyvet csekk-könyv (de meg kell kilyukadni Hyosung kereskedő). Ezt követően megkapta a quad nerf bárok és kézi őrök, ami miatt sokat lovagolni, és gemütlichereres kényelmesen ülve rajta. Achso Mindig elfelejtem, a motor 448ccm és manuális 5-sebességes manuális váltó + hátramenet. HU / AU-ig érvényesek 11/2012, az első gumik már nem profilja a legtöbb, de az első akart hagyni teljesen, majd esetleg emelni a közúti abroncsok, de olyan ca.2000 Km tartják, hogy oda. Én egy teljes körű szolgáltatást, olajcsere zsírozni (szűrővel és olajszűrő természetesen), fékfolyadék változások, Hinterachschwinge, lánc szigorította és rögzítőfék meg, így teljesen készen áll a szezonra. Ezen kívül Feltelepítettem egy új Doppeltonfanfahre, ott volt az eredeti kürt teljesen törmelék, és általában, ha el is kell őket, hogy ne funktionierte.Die fékbetétek elöl és hátul váltották fel a szolgáltatást. És most az Ön adatait a barna ragacs látható a képeken, de nincs rozsda viasz. Call Ha további kérdései vannak, kérjük, de ha felmegy 22 óra reggel, másik fele pedig hetedik
Ár: 2750 Ft